Sunday, February 26, 2006

Eilat Mazar Replies Re: Gershon Baskin

I had some correspondence with Gershon Baskin about his lack of support for the Jewish aspects of the Temple Mount (following his concern over the Museum of Tolerance - Muslim cemetery controversy (see here).

Well, Eilat wrote me that she doesn't know who Baskin is and doesn't recall him asking to be a member but that her activities were public and everybody could have joined if they wanted to.

Well, here's her letter in the original Hebrew:

ישראל שלום רב,

מי זה בכלל גרשון בסקין?

לא זכור לי שם כזה של מישהו שפנה אלינו אי פעם .

בתחילת הפעילות שלנו, לפני 6 שנים!, גייסנו חברים בפעולה חד פעמית שנרתמנו לה. (בעיקר מי שעסק בזה במרץ והחיוניות האופיינים לו הוא ישראל כספי שמטבע העניין ניסה לגייס "פיגורות ציבוריות". כמובן שהיינו מעוניינים לגייס חברים ממגוון הדעות והסקטורים שכן העניין שהעלינו אינו קשור לפוליטיקה- משו נה ככל שזה נשמע. התפישה השגויה והבעייתית שכל מה שקשור בהר הבית הוא פוליטי(במקרה זה בדרך כלל שם נרדף לימני קיצוני) בודאי לא עזרה לנו לגייס אנשים "מהשמאל". לפיכך נדרש לנו מאמץ מיוחד של הסברה ושכנוע של האנשים הללו יותר מאשר הצורך לעשות זאת לאחרים.

מאז לא עסקנו בגיוס חברים אלא בעיקר את מעט כוחנו השקענו כדי לעורר את המודעות ולשמור על ההר שלא יתרחשו בו , לפחות לא בגלוי, פעולות הרס כמקודם .

נראה לי שהתלונות שאתה מעלה בשמו של האיש הן קנטרניות בעיקרן .

לא בטוח שהוא מרוויח בצדק את העיסוק של שנינו בעניין

בברכה

אילת

Well, that takes care of that.

No comments: